יום רביעי, 17 באוקטובר 2012

כסא חדש לצימר




חוטי טריקו

כבר הזכרתי באחד מהפוסטים שיש לי חולשה לסריגה,
כשהייתי קטנה סבתא שלי סרגה לנו המון סוודרים ומאז אני עדיין זוכרת איך מעלים עיניים למסרגות ...
לשמחתי שנה שעברה סבתא מרים אחת הסבתות המקסימות והמוכשרות שגרות במכמורת הזמינה אותנו לשיעורי סריגה ,היה לי ברור שהנה הזדמנות ללמוד סריגת קרושה ואין כמו ללמוד ממקצוענית כמו מרים! [מתכננת לכתוב ולצלם פוסט שלם עליה]
לא עבר יום והתאהבתי בטכניקה וכל החורף לא הפסקתי לסרוג, כשהגיע האביב ולא נעים יותר לגעת בצמר מצאתי את עצמי נוסעת למפעל בצפון שמוכר חוטי טריקו.
סרגתי ופרמתי ושב סרגתי ופרמתי וסרגתי .... ואז החלטתי לעזוב ולהניח לחוטים פשוט לא התחברתי עד ש...
כסאות החצר בצימר נקרעו- כסא ראטן עם קונסטרוקציית ברזל-



ואז עלה הרעיון שדרש זיעה והתמדה וניגמר בתוצאה מדהימה וגב כואב-


טכניקה פשוטה של שתי וערב
ואחריי כל זה קצת השראה מסריגת טריקו ברשת-

שטחי ופופים של tricot
שטיח וחיות של פיצקדולים



שטיח טריקו ארוג




שבוע טוב לכולנו תיצרו תלכו לים לטייל או לכל מקום שעושה לכם טוב בפנים.

תגובה 1:

  1. מדהים!!!!!!!
    אני בדיוק נרשמתי לסדנא של חוטי טריקו באם הדרך.

    השבמחק